Kodulehel ja sotsiaalmeedias reklaamis kasutatavd visuaalid peaksid olema kvaliteetsed ja neile tasuks tähelepanu pöörata, sest nende mõju turunduses võib olla suurem kui sa ehk esialgu arvad. Teinekord ütleb üks pilt rohkem kui tuhat sõna! 🙂
Tasulised pildipangad:
Tasuta pildipangad:
Pixabay – pilte kasutamiseks ärilisel eesmärgil
Animalphotos – fotod loomadest ja loodusest
Freepik.com – vektograafika, dokumendimallid jms.
https://www.flickr.com/ – kasutajad saavad pilte lisades määrate õigused kasutamiseks, filtreeri Commercial use and mods allowed. Creative commons litsentsiga pildid.
DesignersPics.com – nii kommerts kui isiklikuks tarbeks pilte
picjumbo.com – kasutamiseks ka ärilisel eesmärgil,
PhotoEverywhere.co.uk – reisipildid
splitshire.com – ka äriliseks kasutuseks.
Unsplash.com – piiranguteta
Alati tasub uurida millised konkreetsed õigused annab konkreetne leht pildi kasutamisel. See tähendab kas võid kasutada neid mingitel tingimustel, peab olema viidatud autorile või allikale ja kas võid kasutada neid ärilisel eesmärgil jne. Lisan ka ühe põhjalikuma lingi, et lugeda sellest kuidas kasutada pilte nii, et kõik oleks seadusega kooskõlas.
https://okia.ee/creative-commons-legaalsed-tasuta-materjalid-internetis/
Googlest pilte otsides kasuta filtreerimist. Leia rida piiranguteta kasutatav ja jagatav, isegi ärilisel eesmärgil.
Kuid soovid ise reklaame kujundada siis üks vahva tööriist on Canva
Lisaks reklaamipsühholoogiast üks põnev raamatusoovitus: Reklaamipsühholoogia Talis Bachmann. Soovitan lugeda 😉
Kui tead veel mõnda põnevat lehte siis jaga seda ka meiega 🙂